ad6kap6

www.ad6kap6.hu adhatsz-kaphatsz közvetítő nélkül blog írója: nyul info@ad6kap6.hu

Friss topikok

  • Kerpács Erika: Segítséget kérek el vesztettem a házam és mindenem. Kaptam egy rossz kis házat, amiért havi 20 ezr... (2020.12.06. 04:24) Szomorú levél, de szomorú a reakció is!
  • Varga Zoltan: ost még segitsenek számla kifizetésében 20 ezer ftal)) nagy fiamat elküldték virus miatt ,, )) cim... (2020.08.15. 08:31) Pénz-pénz-pénz
  • Georgina319: Ez egy nagyon jó oldal! (2019.09.25. 12:59) Receptverseny - Krumplicsó
  • pirimogyoró: Kedves Csiby Éva! Az oldalatokat az Internet segítségével fedeztem fel, és ha pirimogyoró névvel ... (2019.05.01. 18:19) Add el!
  • Reactor: Ponzi-séma, piramisjáték. Sajnos mindig akad sok ostoba, aki megeszi. (2019.01.20. 13:48) Nagy átrázás

Linkblog

Levelezés - moderátor

2010.02.20. 08:40 | ad6kap6 | Szólj hozzá!

Címkék: segítség öröm ad6kap6 jó érzések

Kedves Mindenki!

Az előző blogbejegyzés túl pozitivra sikerült. Be kell látni, hogy minden jó dolog mögött húzódik valami érthetetlen méreg, gyűlölet,irigység? Nem tudom.

Mi történt?

Egy vidéki anyuka irt az ad6kap6 oldalra:

SZIASZTOK KEDVES OLDALLÁTOGATOK,KÉRNÉLEK TITEKET,NAGYON SÜRGÖS LENNE A GYEREKEKNEK,NAGYON-NAGYON NAGYSZÜKSÉGÜK LENNE TÉLI LÁBBELIRE,MERT SAJNOS ÉN NEM TUDOK VENNI NEKÜK.MOST AMIBEN JÁRNAK AZ EGY TAVASZI KIS VÉKONY EDZŐ CIPŐ,NAGYON SZÉPEN KÉRLEK TITEKET ,HOGY AKKINEK VAN OLYAN AMIT NEM HASZNÁL,AZ GONDOLJON RÁNK.NAGYON SZÉPEN KÖSZÖNÖM.FIÚK LÁBB MÉRETE,38, 39, ALÁNYKÁÉ 32,ES. (febr.1)

KEDVESOLDALLÁTOGATOK,NAGYON SZOMORUAN ÍROM EZT A KÉRÉST LE ,NAGYON SOK SEGITSÉGET KAPTAM EZEN AZ OLDALON ÖNÖKTÖL AMIT SZERETNÉK MEGKÖSZÖNI MINDENKINEK.SAJNOS AMI PÉNZT KAPOK A GYEREKEK UTÁN AZT BE FIZETEM A LAKÁSTÖLESZTÉSRE S A REZSIKRE AMI MARADT MOST NEKEM CSALÁDI POTLÉKBOL AZ KÉT EZER FORINT VOLT ,AMIT SAJNOS A HÉTVÉGÉN ELKÖLTÖTEM A BOLTBAN,NAGYON SZÉPEN KÉRREM ÖNÖKET HA TUD ENGEM SEGITENI ÉLELEMEL ,LEGYEN BÁRMI KENYÉRKE,KRUMPLI,VAGY AKÁRMI AMIBÖL A CSALÁDOMNAK MEGTUDOM OLDANI AZ ÉTKEZÉSÉT.NAGYON MESSZE VAN A JÖVÖ HONAP HA BÁR IGAZ ,HOGY AMBOL SEM SOK MARAD.SAJNOS SZÉGYEN VAGY NEM MA IS UGY MÁSZKÁLTAM EGYIK SZOMSZÉDBOL A MÁSIKBAN,HOGY KENYÉRE TUDJAK KÉRNI,MERT AZ KELL A GYEREKEKNEK,DE SAJNOS NEM IGAZÁN SEGITŐKÉSZEK VOLTAK.S BELLE SE MEREK GONDOLNI MI LESZ HOLNAP S HÉTEN S A TÖBBI NAPOKON.EZÉRT KÉRNÉM ÖNÖKET HA BÁRKI TUD ENGEM SEGITENI AZT NAGYON MEGKÖSZÖNÉM,DE KÉREK MINDENKIT HA EZT A LEVELET OLVASÁK NE VESENEK MEG ÉRTE,SZOMORU,HOGY IDÁJIG JUTOTAM,HOGY NEM TUDOK MIT ADNI GYERMEKEIMNEK ENNI.S HOGY MÁS IS TUDJA A HELYZETEMET (febr.8)

Még adott fel hirdetést/kérést az oldalra és ekkor az egyik budapesti hölgy Detty összefogta a dolgokat és bíztatta az embereket, hogy segítsenek, mert ő összegyűjti, elviszi, hogy megoldódjon a gond. (Erre született a pozitív blog írás, hoyg milyen jó dolog vannak.) Azonban nem tudjuk magunkat megtagadni. A hölgy megkapta a gyűjtés eredményét - talán egy hét alatt lebonyolódott az egész. Sajnos az eredeti problémája, élelem, gyerek meleg bakancsok - nem oldódott meg. Azonban rengeteg dolgot kaptak. Én úgy gondolom, hogy ezért köszönet jár mindenkinek.  Ez meg is történt. Azonban, ahol még hiány volt - meleg gyerekcsizma, az újra megjelent az oldalon. Szerintem ez nem hálátlanság, nem kapzsiság, hanem a valós tény. Nekik valóban sokféle dologra lett volna szükségük, és szerintem nem is arra gondolt, hogy jön a jó tündér és az összes problémát megoldja. Sajnos erre senki sem képes.

Ez az oldal az apróbb segítségek és pillanatnyi problémák áthidalására szolgál. Nagyon sajnálok mindenkit, aki reménykedik abban, hoyg rajtunk keresztül csoda történik. Nem, de vegyük észre: azok az emberek, akik segítettek ebben a gyűjtésben, Detty, aki az egészet összerakta igenis több lett ezzel, amit nem lehet elvenni tőle. Apró lépésekkel lehet csak a gondoltainkat megváltoztatni.

Én a háttérből akkor veszek le dolgokat, ha azt látom, hogy pillanatnyi felindulásból vágtok egymás fejéhez csúnya dolgokat,  úgy értékeltek embereket, hogy nem néztetek a dolgok mögé. Mindenkinek elárulhatom, hogy igen voltak, akik több néven léteztek. Ki ezért, ki azért, de én úgy látom, hogy rendeződni látszanak ezek a dolgok és a jó irányába haladnak. Kicsit higgyünk abban, hogy nem akar mindenki átrázni, gonoszkodni.

Abban meg sok igazság van - ez saját tapasztalatom is, hogy sajnos, aki kér valamit és már nagyon rég reménykedik, Te pedig írsz neki, hogy megkapja, akkor elkezd sürgetni és kétségbe esik, hogy a remény egyetlen szálja eltűnik. Ezért nagyon kényelmetlen, amikor számon kéri, hogy hol a scomag, amit ígértél. Utána meg elmarad a köszönet, majd amikor rákérdezel jut eszébe, hogy elfelejtette. De hidd el, hogy hálás. Ez oly sokszor előjön, napokkal, hetekkel később, hogy igenis nagyon jól esett neki, örült neki. Csak nehéz volt kifejezni, megmondani. Ezt is tanulni kell.

Összességében: döntsük el, hogy miért is adunk egymásnak.  Örüljünk az örömének, mégha nem is mondja, vagy csak később.

Csiby Éva

A bejegyzés trackback címe:

https://ad6kap6.blog.hu/api/trackback/id/tr141775198

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása