ad6kap6

www.ad6kap6.hu adhatsz-kaphatsz közvetítő nélkül blog írója: nyul info@ad6kap6.hu

Friss topikok

  • Kerpács Erika: Segítséget kérek el vesztettem a házam és mindenem. Kaptam egy rossz kis házat, amiért havi 20 ezr... (2020.12.06. 04:24) Szomorú levél, de szomorú a reakció is!
  • Varga Zoltan: ost még segitsenek számla kifizetésében 20 ezer ftal)) nagy fiamat elküldték virus miatt ,, )) cim... (2020.08.15. 08:31) Pénz-pénz-pénz
  • Georgina319: Ez egy nagyon jó oldal! (2019.09.25. 12:59) Receptverseny - Krumplicsó
  • pirimogyoró: Kedves Csiby Éva! Az oldalatokat az Internet segítségével fedeztem fel, és ha pirimogyoró névvel ... (2019.05.01. 18:19) Add el!
  • Reactor: Ponzi-séma, piramisjáték. Sajnos mindig akad sok ostoba, aki megeszi. (2019.01.20. 13:48) Nagy átrázás

Linkblog

Nagyon jó - karácsonyi hangulat - öröm

2010.12.02. 11:41 | ad6kap6 | Szólj hozzá!

Címkék: blikk ad6kap6 segíts magadon

Délelött csengett a telefon és kedves hang üdvözölt. Gratulál, mert egy általunk ajánlott tag nyerte a BLIKK-Ringier nyereményjátékán az 50.000,-Ft-os TESCO élelmiszer csomagot.

Még október végén írt gáljuli, hogy olvasta a BLIKK-ben a felhívást. Ajánljunk már családokat, hisz ez is egy esély, hogy egy kicsivel jobb legegyen a karácsonyuk. Rögtön sorolta is, kik azok, aki szerinte megérdemelnék. Jó hosszú volt a lista. Mondtam Julinak ez így nem fog menni, én azokat szeretném ajánlani, akikről meggyőződtem már, hogy tesz azért, hogy jobb legyen neki, az ad6kap6-on a tagok véleménye jó róla. Ők vállalhatók. Így én magam több ajánlást írtam, de Juli is írt, más is írt. (Az volt a feltétel, hogy ne saját magát ajánlja valaki, hanem a szomszéd, ismerős stb.)

Így engem hívtak, mert az egyik nyertes egy általam ajánlott lett. Egyben elújságolták, hogy szintén ad6kap6-ra hivatkozva egy másik család is nyert már.

Nagyon nagy öröm ez, hisz ez az igazi segítség, amikor valaki felfigyel egy hírre, tovább adja, majd egy közösség képes ajánlani valakit.

Most is van ilyen hír: "Kályha-fűtés pályázat" az oldalon.

Tegyünk magunkért, mert úgy könnyebb, a segítség beiindul!

Jó Mikulást mindenkinek!

nyul

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ad6kap6.blog.hu/api/trackback/id/tr802488051

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása