Több, mint egy évvel ezelött kezdtük el létrehozni a honlapot (www.ad6kap6.hu). A tervek szerint tavasszal lett volna a bemutatása, az előzetes tesztelés után. Ekkor derült ki az ad6 nevet már használják, ráadásul velünk teljesen ellentétes filozófiájú dologra. Így vártunk. .... Idáig.
Az egyelőre üres honlapot tartalommal - kérésekkel megtölteni, bármily meglepő - nehéz. Az igénylőkhöz az információ csak akadozva bír eljutni. Szkeptikusak a felnöttek, a gyerekekhez meg nehéz eljuttatni az információt, mert ugye aki rászoruló az nem ül a számítógép elött, mert nincs neki. Meg egyébkéntis már gyerekkeént is belefáradt a megalázó, eredménytelen "kéregetésbe".
Gondolom a felnőtt lenne segítség, aki látja a problémákat. Nem a szülő., hanem a pedagógus, aki mindent lát. Persze ő is elfásult és már unja, hogy mndig rá várnak a megoldások a problémás gyerekeknél. Na őt kéne lelkesíteni.
Tegnap voltam egyet lelkesíteni. Igaz a könnyebb utat választottam. Sződligetre mentem, mert ot ismertem egy pedagógust. Ő szervezett egy találkozót a helyi "gyermek-problémák"-ismerőivel: iskola igazgató, óvoda és gondozási központ veztőjével. Érdekes volt látni, hogy mennyire örülnek a segítségnek, de mennyire meg vannak riadva, hogy ez mennyire lesz pillanatnyi, kampány-szerű. Mindenképpen még egy ilyen városokhoz közeli településen is mennyi problémát vet fel egy ad6kap6 használata. Félelem az adatvédelem sérülésével kapcsolatban. Tényleg csak rászoruló fog regisztrálni. A lebonyolitás formája: a regisztrációtól a kommunikációig, mennyivel lesz ettől több a rájuk toluló felelősség és probléma megoldás. Konkrét felajánlásnál (Zánkán ingyen lehet nyaralni): hogy jut el oda, mit fog csinálni, ha szülővel akkor hogy oldják meg a z étkezést, strandbejutást, ha kisérővel több gyerek, ki állja a plusz költségeket. Összeségében jó együttmüködésre számítok, lelekesedésben és jóakarásban sincs hiány.
Igyekeznek eljuttatni az infókat a gyerekekhez és a szülőkhöz, így szeptemberig már kialakulhat valami a honlapon , így az adományozók lelkesedésén múlnak az első interakciók.
Az látszik, hogy sok-sok hasonló személyes találkozóra van szükség ahhoz, hogy a honlap ténylegesen üzemeljen és emelllé van szükség a média bevonására is. Az embereknek rendkivül rosszak a tapasztalataik az adományozással kapcsolatban. Miért pont mi lennénk hitelesek.