ad6kap6

www.ad6kap6.hu adhatsz-kaphatsz közvetítő nélkül blog írója: nyul info@ad6kap6.hu

Friss topikok

  • Kerpács Erika: Segítséget kérek el vesztettem a házam és mindenem. Kaptam egy rossz kis házat, amiért havi 20 ezr... (2020.12.06. 04:24) Szomorú levél, de szomorú a reakció is!
  • Varga Zoltan: ost még segitsenek számla kifizetésében 20 ezer ftal)) nagy fiamat elküldték virus miatt ,, )) cim... (2020.08.15. 08:31) Pénz-pénz-pénz
  • Georgina319: Ez egy nagyon jó oldal! (2019.09.25. 12:59) Receptverseny - Krumplicsó
  • pirimogyoró: Kedves Csiby Éva! Az oldalatokat az Internet segítségével fedeztem fel, és ha pirimogyoró névvel ... (2019.05.01. 18:19) Add el!
  • Reactor: Ponzi-séma, piramisjáték. Sajnos mindig akad sok ostoba, aki megeszi. (2019.01.20. 13:48) Nagy átrázás

Linkblog

Receptverseny - Krumplicsó

2017.07.13. 21:35 | ad6kap6 | 1 komment

Címkék: receptverseny ad6kap6 olcsón főzünk krumplicsó

Nagyon szeretem ezt az ételt,anyukám készítette gyerekkoromban. A tv paprika mindíg olcsóbb a paradicsomnál már tavasszal,de az íz mégis a lecsót idézi. Bármelyik évszakban készíthető, sosem eszek hozzá semmilyen feltétet-húst. Számomra a legfinomabb friss ropogós kenyérrel !
KRUMPLICSÓ
Hozzávalók :
néhány fej vöröshagyma
pár db tv paprika
burgonya
só,étolaj/zsír
Elkészítés:
A hagymát karikára vágjuk és kissé barnára pároljuk az olajon. Utána rátesszük a karikára vágott tv paprikát /én szeretem a csípőset szoktam 2-3 karika erős paprikát is/ és a meghámozott krumplit is vékony karikákra vágva. Kevéske vizet öntve fedő ala5 párolom. A krumpli megpuhulásáig néha megkeverem,esetleg öntök még kevés vizet mert szaftosan finom.
Friss kenyérrel akár kora tavasszal akár nyáron egy könnyű, de laktató étel.
JÓ ÉTVÁGYAT !!!

Beküldő: Boszi13 Bajáról

A bejegyzés trackback címe:

https://ad6kap6.blog.hu/api/trackback/id/tr5112662281

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Georgina319 2019.09.25. 12:59:34

Ez egy nagyon jó oldal!
süti beállítások módosítása