ad6kap6

www.ad6kap6.hu adhatsz-kaphatsz közvetítő nélkül blog írója: nyul info@ad6kap6.hu

Friss topikok

  • Kerpács Erika: Segítséget kérek el vesztettem a házam és mindenem. Kaptam egy rossz kis házat, amiért havi 20 ezr... (2020.12.06. 04:24) Szomorú levél, de szomorú a reakció is!
  • Varga Zoltan: ost még segitsenek számla kifizetésében 20 ezer ftal)) nagy fiamat elküldték virus miatt ,, )) cim... (2020.08.15. 08:31) Pénz-pénz-pénz
  • Georgina319: Ez egy nagyon jó oldal! (2019.09.25. 12:59) Receptverseny - Krumplicsó
  • pirimogyoró: Kedves Csiby Éva! Az oldalatokat az Internet segítségével fedeztem fel, és ha pirimogyoró névvel ... (2019.05.01. 18:19) Add el!
  • Reactor: Ponzi-séma, piramisjáték. Sajnos mindig akad sok ostoba, aki megeszi. (2019.01.20. 13:48) Nagy átrázás

Linkblog

Gondjaim vannak!

2009.01.11. 16:48 | ad6kap6 | Szólj hozzá!

 Na most jól figyelj!

 

Nem értem, hogy miért nem gerjed a rendszer. Elvileg attól, hogy a Szeretem Magyarországot klub magáénak tekintette az oldalt, az az ad6kap6-ot, gondoltam mindenki majd nézegeti, ajánlja a barátainak, az is a barátainak stb rengetegen leszünk, csomó felajánlás. 

Ehelyett, maponta megnéznek kb 20-30-an, ha nagyon "ugrálok" akkor 50-en, azt kész. Na sok-sok média-bűvész, mit csináljak? Most örülnék valami kommentnek, ami kivilágosítja az agyamat, hogy miért nem kellünk! Pedig vannak dolgok, elvihetné valaki a korcsolyákat, elmehetne szinházba bárki, de talán egy gitár is lenne valakinek, ha már ketten is szeretnének gitárt. De nem értem, nem értem.

Pedig az is kiderült, hogy nemcsak elesettekhez gondoltuk. Vigye el valaki a hanglemezt, a könyvet, ami kell neki. De nem. Már fel sem tesznek semmit, a pár lelkesedő is elhagy minket és megdeglik az egész. 

Segítség!!!

nyul (talán a nevemmel van a baj...)

A bejegyzés trackback címe:

https://ad6kap6.blog.hu/api/trackback/id/tr76871126

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása