ad6kap6

www.ad6kap6.hu adhatsz-kaphatsz közvetítő nélkül blog írója: nyul info@ad6kap6.hu

Friss topikok

  • Kerpács Erika: Segítséget kérek el vesztettem a házam és mindenem. Kaptam egy rossz kis házat, amiért havi 20 ezr... (2020.12.06. 04:24) Szomorú levél, de szomorú a reakció is!
  • Varga Zoltan: ost még segitsenek számla kifizetésében 20 ezer ftal)) nagy fiamat elküldték virus miatt ,, )) cim... (2020.08.15. 08:31) Pénz-pénz-pénz
  • Georgina319: Ez egy nagyon jó oldal! (2019.09.25. 12:59) Receptverseny - Krumplicsó
  • pirimogyoró: Kedves Csiby Éva! Az oldalatokat az Internet segítségével fedeztem fel, és ha pirimogyoró névvel ... (2019.05.01. 18:19) Add el!
  • Reactor: Ponzi-séma, piramisjáték. Sajnos mindig akad sok ostoba, aki megeszi. (2019.01.20. 13:48) Nagy átrázás

Linkblog

Hideg tél - megoldások hideg ellen...

2010.02.06. 18:57 | ad6kap6 | 3 komment

Címkék: segítség hír tüzelő ad6kap6 pozitív hír

A mostanában történt dolgok:

Egy többgyerekes anyuka írt, hogy szüksége lenne tüzelőre. Egyik tagunk rögtön jelentkezett, elkérte a címét és merre van a legközelebbi TÜZÉP, majd megnyugtatta, hogy napokon belül leszervezi a tüzelő kiszállítását. (Persze az egészet ő állja.)

Egy óra múlva a skypon kaptam fényképeket, hogy az egyik Pest környéki tagunk hogy rendezte be az egyik szobáját egy másik tagunk és  csecsemője számára. Az agresszív apuka elől szeretne eltünni, amíg el nem helyezik egy anyaotthonba. (Az eddigi körülményei: neki sincs már tüzelője, amikor volt akkor is csak 16 fokra melegedett fel, így a kicsi megbetegedett.) A lány fiatal, de tele van ambicióval, be akarja fejezni a szakközépiskolát. Drukkolunk neki.

Nagyon sok jó dolog történik, de ezekről sehol nem lehet hallani, mert  a pozitív hír nem hír. Ha arról írnék, hogy emberek hogy rázzák át egymást, már mindenki tudna az oldalról.

Inkább ne legyünk hír:)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ad6kap6.blog.hu/api/trackback/id/tr591734696

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hollander 2010.02.07. 17:27:34

Kedves Blogolók!

Szeretném megosztani negatív és pozitív tapasztalataimat veletek. Én eddig nem kértem semmit, de adtam hol pénzt, hol élelmiszert, játékot. Megpróbáltam körülnézni, hogy kinek adom. Sajnos van olyan tapasztalatom, hogy az anyuka SOS-ezik és mi a helyzet? Élelmiszert kér, sütőtököt, borsót, gyümölcsöt és ott a nagy kert megműveletlenül, a fán rothadt a gyümölcs mert még arra is lusták voltak, hogy leszedjék, esetleg lekvárt főzzenek belőle. Az ilyennek az életben többet nem segítek. Én is munkanélküli vagyok több éve, de előteremtem a kertből amit tudok. És még eladni, ajándékozni is tudok belőle. A boltból csak a kenyeret és mosószert veszem. És semmilyen fórumon nem kiabálok, hogy adjatok nekem ezt vagy azt mert ez az álmom. Meglehet élni szendvicssütő, tea-kávéföző, popsitörlő, patakitál nélkül. Lehet használni textil pelenkát is. Szóval tele a hócipőm az ilyen SOS-sel.
A pozitív tapasztalatom meg az, hogy van aki csak valami apróságot kér és látod benne az akaratot a változásra és segíted és igen nagy öröm, mikor talpraáll és küzd. Ilyenkor érzem, hogy érdemes volt, és követem tovább mert nem mástól várja a mannát, hanem tesz is érte. Eddigi tapasztalatom 4 pozitív és kettő nagyon negatív.
Üdvözlök minden kedves olvasót!

Adri01 2010.02.08. 09:13:50

Kedves Blogoló!
Csak a saját történetemmel tudok ismét érvelni az ilyen sos-ezők mellett.Történt ugyanis hogy tavalyi évben bevetettük a kertünket mindennel amivel csak tudtuk,gondoztuk is!Májusban megszületett a pici fiúnk,akit egész nyáron kórházról kórházra hordtam hol a helyi kórházba hol egy messzebb kórházba ahol ott is kellett maradnunk!Közben értek a gyümölcsök,zöldség félék,amit tudtunk leszedtünk lefagyasztottunk!Sajnos a befőzés már elmaradt mert ugyanis történ velem egy baleset,melynek következtében a bal kezem majdnem elvesztettem!!!!!!!Az hogy tudok vele fogni feltudom venni emelni a pici fiam maga a csoda,de az is hogy élek,mert ugyanis egy áramütést nem mindenki él túl!!!szerintem,de ezt ön biztos nem tudta nem tudja mert egy szót sem kérdezett csak elrohant!Igen tudom jól hogy ismét rólam van szó úgy látszik most én vagyok a porondon!Ez jutott nekem sajna:O(De ha nem hisz nekem nyugodtan kérdezze meg hogy igazat mondok e attól a személytől akivel a mai napig tartja a kapcsolatot!!Szóval azt hiszem hogy leszakdt műtött kézzel nehézkes lett volna befőtteket,savanyút,lekvárt elraknom!Uram bocsá hogy élek!
Ez a szomorú dolog hogy mielőtt kérdezünk elítélünk embereket!!!!
Kérem aki nem így gondolja jelezzen!!!!!!!!!!

dasilva64 · https://www.facebook.com/korulottemavilag 2010.02.15. 17:16:38

@Adri01: @hollander:

Értem én, hogy az ember amikor segíteni szeretne, olyan "alanyt" keres, aki "érdemes" a segítségre. Mint a mesében, ahol a szegény lány szebb, tisztább (és naná, hogy dolgosabb!!) mint a hercegkisasszony, a szegény legény meg okosabb, mint a királyfi. Így aztán meg is érdemli a szerencséjét. De az élet nem mese. Körülöttünk élő embertársaink időnként önhibájukon kívül, időnként önhibájukból kerülnek abba a helyzetbe, amibe. Igen, időnként lustaságból, időnként felelőtlenségből. Mert senki sem hibátlan. És igen sokszor túl gyorsan ítélkezünk.

Persze van az éremnek másik oldala is, mint mindig. Nem jó, ha valaki hozzászokik, hogy nem kell semmit csinálnia, csak kérnie.

Mindezzel együtt hiszem, hogy amikor segítek valakinek, nincs jogom ítélkezni felette, tanácsot az életvitelére csak akkor adok, ha kéri. És még negatív tapasztalatok esetén is bízom újra meg újra. Bízom abban, hogy a feltétel nélküli bizalom (mert sokszor pont ez hiányzik) majd meghozza a gyümölcsét. Addig meg okozok pillanatnyi örömöt! :)))
süti beállítások módosítása